Hoeveel Gewicht Moet Je Gebruiken Tijdens Een Oefening?

3 reacties

  1. Peter schreef:

    Beste Fitnessjunk,

    Super bedankt voor de info en de reactie! Ik ga ermee aan de slag.

    Mvg,

    Peter Slagter

  2. Fitnessjunk schreef:

    Hallo Peter, spierpijn is geen indicatie of je wel of niet goed hebt getraind. Ik train mijn spieren ook het liefst minimaal 2 maal per week en maak gebruik van een upperbody lowerbody fitness schema. En wat betreft je gewicht laten zakken, hier een artikel over rep timing. Veel succes!

  3. Peter schreef:

    Beste Fitnessjunk,

    Ik ben nu een aantal weken begonnen met het vierdaagse splitschema voor maximale spiergroei. Als ik bv mijn borstspieren train haal ik net de 8e herhaling bij de derde set. Dus bij zwaarder gewicht haal ik de laatste herhaling niet. Ik heb echter de volgende dag helemaal geen spierpijn en als ik dan een week moet wachten heb ik het gevoel dat er te veel tijd tussen zit. Wat kan ik veranderen aan het schema of wat doe ik verkeerd om niet genoeg beschadiging te creëren? Ik laat het gewicht bv bij borst twee sec zakken en een sec lift ik het gewicht. Moet ik dat wat sneller doen? Ik focus mij heel erg op de desbetreffende spiergroep waar de oefening voor bedoeld is en dat gaat goed. Ik doe eigenlijk precies alles wat bij jullie beschreven staat. Ik ben trouwens best dun maar wel heel sterk. En twee meter lang. Ik let ook goed op mijn voeding maar ik heb een enorm snelle spijsvertering.
    Alvast bedankt.
    Mvg,

    Peter Slagter

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.