Dumbbell rows Fitness oefening

bodybuiding & fitness
bodybuiding & fitness
dumbbell rows
dumbbell rows
Type: Kracht
Primaire spiergroep: Midden rug
Secundaire spiergroep: Lats, sch, biceps
Materiaal: Kabel
Weerstand: Trekken
Mechanica: Compound

Instructie fitness oefening: Dumbbell rows

Houd de dumbbell in je hand (de handpalm is naar bank gericht). Steun met je andere hand en je knie op de bank:

  • houd je rug recht, adem in trek de dumbbell dicht langs de zijkant van je lichaam omhoog, je elleboog gaat schuin omhoog;
  • adem aan het einde van de oefening weer uit.

2 reacties

  1. Fitnessjunk schreef:

    Hallo Arthur, wellicht is het artikel Optimale rustperiode tussen sets (oefeningen) iets voor jou!

  2. Arthur schreef:

    Ik vroeg mij af waarom ik de bent over two dumble roll en dumble deadlift niet kan aanklikken. Moeten deze oefeningen weggelaten worden? Ook wilde ik vragen hoeveel minuten rust ik tussen verschillende oefeningen moet nemen. Ik kan dit nergens op internet terugvinden. (Die vraag wordt altijd beantwoord met 60 sec tussen sets.) Is die rusttijd een minuut of 5? Bij voorbaat dank!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.