Fitness schema’s droogtrainen vet verbranden

Ga naar een fitness schema welke je aanspreekt om de volledige details te bekijken. De fitness schema’s worden toegelicht met training notities, oefeningen, instructies en tips om de gehele workout te maximaliseren. Veel succes met het volgen van een fitness schema, hopende flink wat vetmassa kwijt te spelen!

Het overzicht fitness schema’s droogtrainen

Vet verbranden6 Dagen Krrrrrracht en cardio

Het programma kan worden gebruikt voor mensen die klaar zijn met bulken en overtollig vet willen verbranden. Succes!

Vet verbranden3 Dagen full body definitie

Een programma om droog te trainen en je spieren te verstevigen. Als je gaat voor definitie en vorm. Werkt goed in combinatie met cardio.

13 reacties

  1. Fitnessjunk schreef:

    Gio, het belangrijkst is om goed op je voeding te letten. In principe is elke krachttraining een perfecte ondersteuning bij het droogtrainen. Lees anders eens het artikel over het maken van een persoonlijk voedingsschema. Groetjes

  2. Gio schreef:

    Hallo , ik ben 1, 74 en weeg 79 kilo vetpercentage is 21% nou ik wil ik trainen om droog te worden welke schema zou jij me aanraden persoonlijk wil ik die van 6dagen doen.

  3. Fitnessjunk schreef:

    Beste Eva, als je drie dagen pw gaat trainen zou ook voor een fullbody schema gaan of een 3 daagse split. Houd je rep-range rond de 12, niet meer. Na de training eventueel 15 a 20 minuten. Als je zwaar traint en netjes aan je voeding houdt, is het goed zo. Maak je niet te druk over de macro verhoudingen, probeer maar wat je nu wilt doen. Net zoals er verschillende krachttraining schema’s zijn, zijn er ook verschillende diëten. Het belangrijkste is het totaal aan energie (kcal) inname. PS: ik heb niet gekeken of je kcal inname klopt… Vr gr

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.