bodybuiding & fitness
bodybuiding & fitness

Submaximale kracht en maximale kracht

13 reacties

  1. Fitnessjunk schreef:

    Hoi Tine, zou jij je vraag even iets meer willen toelichten? Groetjes

  2. Tine schreef:

    Is het de bedoeling dat je zo veel mogelijk probeert te halen met dat ene gewicht? Bijvoorbeeld: bicepcurls uitvoeren met 10 kg tot je niet meer kan?

  3. Anoniem schreef:

    Thijs. Jij bent echt dom

  4. Mohammed schreef:

    Zo geweldig dit! Ik gebruik de berekingen zelfs tijdens mijn training. Maak grote stappen vooruit! Mijn dank is groot

  5. Fitnessjunk schreef:

    Hoi Mj, fijn dat het verduidelijking biedt. Mocht je nog vragen hebben over o.a. de one rep max. (1 RM)…

  6. mj boateng schreef:

    top !! geeft veel duidelijkheid voor de beginner

  7. Fitnessjunk schreef:

    Hoi Sulayman, fijn dat je er wat aan hebt. Dat is ook precies waar zulke calculators voor dienen, als hulpmiddel bij het opstellen van een trainingsprogramma :)

  8. Sulayman schreef:

    Dit is super handig als richtlijn te gebruiken. De berekeningen kloppen exact met mijn eigen training. +/- 5 kilo verschil. Kan ik goed gebruiken bij het opstellen van mijn volgende trainingsschema.

  9. Fitnessjunk schreef:

    Hallo Thijs, vul het totaal van 1 set in. Dat wordt dan 8 herhalingen x 40kg = 50kg 1RM. Groetjes

  10. Thijs schreef:

    Ik doe met (bv) bankdrukken 3×8 setjes (24 dus) met 40 kg. Dan staat dat ik hier 111 kg zou kunnen bankdrukken.
    Dit klopt niet helemaal.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.