Nutrient Timing Een Succes Factor Bij Esthetisch Fitness

30 reacties

  1. Fitnessjunk schreef:

    Hallo Yvonne, Keto is een zeer geavanceerd dieet strategie. Als je een beginner bent en nieuw bent in de fitness/BB wereld, is het niet aan te raden. Wij van fitnessjunk geven helaas geen adviezen omtrent ketogene diëten. Wel een goed idee om er eens een artikel over te schrijven! ;)

  2. Yvonne schreef:

    Hi Ik doe aan Keto vanaf nu zijn mijn Macro’s zijn per dag KHD 5%, Proteine 30%, Vet 65%. Ik train 3x per week Mijn vet percentage is 36% dus daar moet veel van af Ik ben een 57 jarige vrouw en wil wat meer definitie. Nu lees ik hier dat ik daar KHD voor nodig heb?

  3. Fitnessjunk schreef:

    Beste Sandra, bedankt voor je reactie. Zou jij een link kunnen plaatsen naar een artikel, waarin wordt gezegd dat vrouwen anders reageren op creatine dan mannen?

  4. Fitnessjunk schreef:

    Hoi Sandra, vrouwen kunnen gewoon creatine gebruiken hoor. Let op, kan bij sommige mensen wat vocht vasthouden. Dan oogt het lichaam ietwat minder gedefinieerd. Iets om aan te denken in de zomer maanden ;)

  5. Sandra schreef:

    Is het gebruik van creatine voor vrouwen nu wel of niet aan te raden? De onderzoeken en websites die ik lees spreken elkaar steeds tegen.

  6. Sandra schreef:

    Hoi, Ik ben erg benieuwd naar jouw mening over creatine voor vrouwen? Ik lees er verschillende berichten over. Overigens supergoede tips! Ik ga zeker mijn eigen boedingsschema maken. Qua trainen zit ik goed, maar zonder goede voeding zie je weinig resultaat. Gr

  7. Final schreef:

    Beste Fitnessjunk,

    Heb jij ook ervaring met Carb backloading? En hoe denk jij hierover?

    Mvgr

    Final

  8. Asim schreef:

    Beste Fitnessjunk,

    Ik vraag me dus nu nog steeds af of ik de eiwit shake meteen na de krachttraining moet innemen of pas wanneer ik krachttraining en cardio heb afgemaakt. Tussendoor BCAA drankje drinken is zeker goed toch? Ik wil aankomen in spieren en zo droog mogelijk worden.

  9. Fitnessjunk schreef:

    Hoi sander, leuke vraag :) Ik gebruik voor en na mijn training een drankje wat ik zelf maak. In het drankje zit water, dextrose, creatine en bcaa’s. Ik eet 2 schijven ananas voor en na het trainen. Ananas en dextrose kun je gewoon bij de supermarkt halen en rest bij een supplementen shop (huismerk prima). Groetjes

  10. Gerwin de Boer schreef:

    hoi fitnessjunk,

    Klopt 640 tot 800 gram koolhydraten per dag voor een persoon van 80kg? Bij het voedingsschema dat ik gebruik eet ik 278 gram koolhydraten en dat is aardig veel omdat ik in gewicht probeer aan te komen. Groetjes