Fitness schema’s beginner

fitness schema beginner

fitness schema beginner

Welkom op de hoofdpagina fitness schema’s beginners. De krachttraining programma’s welke hieronder in het overzicht staan weer gegeven, zijn ontworpen om beginners correct te introduceren met fitness (krachttraining).

Ga naar een fitness schema welke je aanspreekt om de volledige details te bekijken. De fitness schema’s worden toegelicht met training notities, oefeningen, instructies en tips om de gehele workout te maximaliseren. Veel succes met het volgen van een fitness schema, hopende flink wat basics op te doen!

Het overzicht fitness schema’s beginners

Spiermassa Opbouwen4 daagse split beginner programma

Een ideaal programma die je klaarstoomt om flink wat spiermassa op te bouwen. Let op, we doen niet aan half werk. Er zitten zware oefeningen in verwerkt!

10 reacties

  1. Fitnessjunk schreef:

    Best Cok, er komen binnenkort nieuwe schema’s online!

  2. Cok schreef:

    Goedenavond,
    Ik ben een beginnende sporter en ben blij met alle informatie dus ook met schema’s.
    Echter heb ik niet meer dan een 3 keer per week tijd
    Hebben jullie ook een 3 daags schema?
    Vriendelijke groet Cok.

  3. Fitnessjunk schreef:

    Michael, de site Fitnessjunk geeft geen “medisch” advies. Ik raad aan contact op te nemen met uw huisarts en/of eventueel specialist. Vriendelijke groet

  4. Fitnessjunk schreef:

    Beste Laura, jullie zijn goed bezig. Sterker nog, je hoofddoel (perspectief) is precies wat er moet gebeuren om een “strak” lichaam te creëren. Want “in 12 weken resultaat programma’s” bestaan natuurlijk niet. Gezonde voeding gecombineerd met regelmatige fysieke inspanning is de sleutel…
    Als jullie echt beginners zijn, is het belangrijk niet te hard van stapel te lopen. De kans is namelijk groot dat je dan afhaakt. Drie keer in de week intensief sporten is voldoende! Correctie, drie maal in de week intensief aan krachttraining doen en goed op de voeding letten zou voldoende moeten zijn om goede resultaten te boeken. Ik adviseer 3x in de week fullbody. Probeer met z’n drieën ook 1x in de week een half uur te wandelen. Als jullie die dag een cheatday inlassen, kunnen jullie na het wandelen samen een lekker stuk pizza eten of zo ;)

  5. Michael schreef:

    Goedemiddag, ik ben michael en heb vorig jaar mijn rug gebroken, heb nu ijzeren platen in me rug zitten, ik sprak met de chirurg, en die zei dat het goed was om te gaan trainen, ik wil me lichaam weer netjes krijgen. Heb jullie een schema om zonder mijn rug extreem te belasten, mijn borst spieren, armen en schouders in vorm kan krijgen?

  6. Henry schreef:

    Hallo, ik ben mijn twee kinderen verloren door een ”thug”. Ik wil mijn volgende kinderen beschermen en daarvoor heb ik kracht nodig. Kunnen jullie mij hepen? Ik ben niet zo sterk en daarom heb ik altijd ruzies vermeden (nehalve die keer dat ik werd aangevallen door een hond, die schopte ik vol op zijn neus hahahaha).

  7. Febe schreef:

    Hallo, ik wil vanaf vandaag binnen met fitness ik wil afvallen maar weet niet hoe of wat kunnen jullie me helpen?

  8. Laura schreef:

    Hallo

    Samen met een vriendin en vriend wil ik beginnen met fitness.
    Ik ben al heel wat op m’n voeding gaan letten en dat op zich geeft al een resultaat.
    Nu willen we toch heel wat meer resultaat boeken.
    We hebben alle 3 overgewicht, de één wat meer dan de andere. Ons doel is dus om een nieuwe levensstijl aan te nemen en serieus wat kilootjes te verliezen.

    Graag zouden we een realistisch schema vinden dat ook aansluit bij ons gebrek aan ervaring. We zijn dus absolute beginners.
    Welk schema raadt u ons aan?

    Alvast bedankt!

  9. yannick schreef:

    hoi ik ben yannick 18 jaar oud ben net begonnen met fitnessen en meer spieren hebben maar heb geen schema kunnen jullie mijn helpen

  10. Mila schreef:

    Ik ben een beginnend meisje dat graag afvallen wil, vandaar dat ik hulp
    Nodig heb met een fitnesschema.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.