High Intensity Interval Training

47 reacties

  1. Ingrid Rovekamp schreef:

    Moet je bij hoge intensiteit je maximale hartslag aan houden? Ik train nu altijd met hartslagmeter in sportschool. 2x per week kracht en cardio 1,5h. + 1x per week 1h wandelen. Ik val niet af en wil nu Aerobe zone training afwisselen met HIIT.
    Heb je een week schema? Ps ik ben een vrouw van 60, maar in redelijke conditie. Vast dank voor je reactie ?

  2. Fitnessjunk schreef:

    Beste Dave, het is verstandig om High Intensity Interval Training rustig op te bouwen. Ga bijvoorbeeld elke 4 weken een niveau omhoog. Groet

  3. Dave schreef:

    Beste,

    Is er ook een aangerade hoeveelheid keren je deze training in de week moet herhalen? En wanneer zou je bijvoorbeeld van de beginners-schema naat intermediate-schema kunnen overstappen?

  4. Helma schreef:

    Beste,

    Dank voor deze schema’s
    Ik heb een vraag. Mijn crosstrainer heeft weerstanden van 1 tm 9.
    Waarop moet deze dan?
    Want betekent Intensity in jou grafiek de weerstand of hoe hard je gaat?

  5. Fitnessjunk schreef:

    @sadadinges. Het gaat er om hoeveel er in zijn totaliteit aan kilocalorieën wordt gegeten, niet zo zeer om hoe vaak…

  6. sadadadasdawe schreef:

    @Selina je eet te veel

    5 maaltijd momenten? ik zou er eerder 3 van maken

  7. Fitnessjunk schreef:

    Hoi Selina, kijk eens bij de sectie voeding. Je zult daar antwoorden vinden. Zo niet, stel je vragen over voeding bij gerelateerde artikelen. Succes!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.