Fitness schema’s Vrouwen

fitness schema vrouw

fitness schema vrouwen

Welkom op de hoofdpagina fitness schema’s voor vrouwen. De krachttraining programma’s welke hieronder in het overzicht staan weergegeven, zijn ontworpen om het lichaam te tunen en om te voldoen aan de vrouwelijke “specifieke” wensen. Denk aan BBB (buik, billen en benen). Ga naar een fitness schema welke je aanspreekt om de volledige details te bekijken. De fitness schema’s worden toegelicht met training notities, oefeningen, instructies en tips om de gehele workout te maximaliseren. Veel succes met het volgen van een fitness schema, hopende het lichaam flink te tunen.

Het overzicht fitness schema’s spiermassa vrouwen

fitness schema's vrouwenFull on full body

Een programma om droog te trainen en je spieren te verstevigen. Als je gaat voor definitie en vorm. Werkt perfect in combinatie met cardio training.

spiermassa vrouwen4 daagse split voor vrouwen

Een programma om spieren op te bouwen. Doe er een uitgebalanceerd voedingspatroon en wat cardio bij, als je de mannen van je af wilt slaan!

fitness schema vrouw spiermassa3 dagen sculpturen

Een fitness schema waar veel compound oefeningen en relatief veel rustdagen in zijn verwerkt. Geschikt om spiermassa op te bouwen en kracht te ontwikkelen.

19 reacties

  1. Fitnessjunk schreef:

    Hallo Coco, als het “probleem” echt ligt bij het consumeren van het gewenste dagelijkse totaal aan kilocalorieën… Wijzig je macronutriënten (of neem gewoon meer gezonde vetten) en kijk of het zo dan wel lukt. Begrijp je wat ik bedoel? En drie keer in de week “proberen”, zou moeten zijn -> minimaal drie keer in de week aan krachttraining :)

  2. Coco schreef:

    Hallo,
    Heel mijn leven heb ik ondergewicht, ik ben namelijk 166 cm en weeg 43 kg. Ik wil daarom heel graag aankomen in gewicht. Ik probeer nu drie keer in de week krachttraining te doen en vermijd hierbij cardiotraining. Daarbij probeer ik 2500 kcal aan gezonde voeding per dag binnen te krijgen, voor mij is dit echter heel moeilijk haalbaar en blijf ik regelmatig rond de 2000 kcal hangen. Ben ik op deze manier wel op het goede pad? Kunnen jullie mij misschien tips geven over welke oefeningen het best is voor mij en misschien ook qua voeding? Graag had ik een personal trainer of iets dergelijks in willen schakelen, helaas ben ik een student en heb ik niet genoeg geld ervoor, vandaar dat ik het op deze manier probeer. Bij voorbaat dank!

  3. Mano schreef:

    Hai! Mijn vetgewicht moet nog maar heel klein beetje omlaag echt het laatste laagje 3 % ofzo. Ik heb heel veel HIIT gedaan en blijf nu hangen ik ben tevens gestart met de upper en lower body split schema wat heerlijk is, nu dus spiermassa bouwen, gaat hier mee je vet gewicht ook mee omlaag? ik ben even gestopt met te veel Hiit en cardio vanwege te veel stresshormoon aanmaak ( loop ook bij een dietist)

  4. Selin schreef:

    Hey!

    Ik ben pas nieuw op dit site… ik wil mn vormen verfijnen.. ben al meer dan 3 maand bezig, minstens 3 keer per week naar de fitness. Vroeger was dat 3 keer spiertraining plus cardio. Nu is dat bijna 5 keer per week; 3 keer kracht training en 2 keer HIIT. Ik wil zowel vet verliezen als mijn figuur verfijnen. Ik probeer zoveel mogelijk op m’n voeding te letten maar ik zit in mn examen periode waardoor dak soms eetbuien heb.. en ik ben nu bijgekomen :( ik heb gelezen dat voeding the key is… pfff… is het nog mogelijk om zowel af te vallen en spieren aan te maken.
    Ps: ik weet niet wat jij me zou aanraden, HIIT of Powerwalking.. of moet dat echt lopen zijn..? Alvast dikke merci! Ik hoop dat je me verder kan helpen.. ik ga ondertussen wat rondsnuffellen hier op de site xx

  5. Fitnessjunk schreef:

    Hallo Niesse, een strakke buik (strak lichaam) houdt in een laag vetpercentage. Plaatselijk vet verbranden b.v rondom de buik, is onmogelijk! Ook niet door veel buikspier oefeningen te doen. Advies: Een goed voedingsschema!

  6. Fitnessjunk schreef:

    Hoi Aylin. Heel simpel. Niet iedereen is even sterk. Kilo’s kunnen onmogelijk worden aangegeven. Het gaat ook niet om het gewicht, maar om ‘overload’. De basis van krachttraining berust op de zogenaamde overbelasting (overload). Zie art. De verschillende intensiveringstechnieken. Bij een setje, moeten de laatste 1 a 2 herhalingen echt heel moeilijk gaan. Dat noem je ook wel, tot muscle failure / spierfalen. Hoe strek jij bent weet ik niet, dat weet alleen jij…

  7. Femke schreef:

    Hi Fitnessjunk,

    Ik ben zelf voor mijn lengte erg licht, volgens jou site 2,3 kilo ondergewicht zelfs maar dit is met eten niet erbij te krijgen. Ik zou het graag in combinatie met spieren opbouwen willen proberen, wat kan ik dan het beste doen qua training en voeding?

    Groetjes Femke

  8. Niesse schreef:

    Hallo,
    Ik ben nu ongeveer al 4 maanden aan het trainen, maar zonder schema ofzo, en ik denk dat het niet veel resulaat oplevert omdat ik 3 keer in de week altijd dezelfde oefeningen doe. Daarom wil ik graag een schema hebben, mijn doel is eigenlijk om een strak lichaam te hebben, vooral mijn buik wil ik strak hebben. Kan iemand mij helpen aub?

  9. aylin schreef:

    heb een vraagje ga beginnen met de 3 dgn vrouwen full body programma en de dagen dat ik t programma niet volg sochtends 1 uur cardio voordat ik naar mn werk ga..nu hebben ze dat wel mooi aangegeven,maar alle gewichtsoefeingen wordt geen kilo aangegeven hoezwaar t moet zijn..dan weet ik eigenlijk nog niks??

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.