Fitness Schema's - Spiermassa Opbouwen |

Fitness programma’s spiermassa opbouwen

Welkom op de hoofdpagina ‘Fitness Schema’s Spiermassa Opbouwen’. De Training programma’s die je hier vindt zijn ontworpen voor mensen die graag spieren willen opbouwen, ‘schone’ gewichtstoename en om sterker te worden. Ga naar een fitness schema die je aanspreekt om de volledige details te bekijken. De schema’s worden toegelicht met training notities, oefeningen, instructies en tips om je training workout te maximaliseren. We plaatsen regelmatig nieuwe artikelen en fitness schema’s, dus voeg deze site toe aan je favorieten. Handig om even te kijken of er update’s zijn. Veel succes met het volgen van een fitness programma!

Spiermassa OpbouwenDe Vier Daagse Split Schema

ls het bereiken van meer spiermassa een doel is die je voor ogen hebt, dan zal dit spier opbouwend fitness schema je goed op weg helpen! De spiergroepen worden 1 keer in de week getraind, verdeeld over 4 dagen.


Spiermassa OpbouwenKiller Compound Programma

Als je van zware oefeningen houdt en niet bang bent om te zweten. Een programma met alleen maar samengestelde oefeningen (Compound Exercises Only). Succes met groot worden!


Upper body lower bodyUpper / Lower Body

Je wilt graag twee keer in de week je bovenlichaam en je onderlichaam aanpakken. Dit schema is een perfect upper lower body schema. Een schema gericht op het ontwikkelen van spiervolume. Let op, niet voor watjes.


Spiermassa Opbouwen3 dagen hardcore

Je hebt een druk leven en kan maar drie dagen in de week naar de sportschool. Dan kun je niet zonder dit fitness programma! Drie dagen in de week ga je vollebak. Ideaal voor spiergroei, harde training en veel rust!


Push Pull schemaClassic Push Pull Routine

Klassieke basis routine, het ‘Push-Pull’ systeem. In een trainingssessie worden de spieren betrokken die worden gestimuleerd bij het ‘duwen’ en bij de volgende trainingssessie worden de spieren betrokken die worden gestimuleerd bij het ‘trekken’.


Spiermassa OpbouwenPiramide Volume Training!

Je wilt graag je plateau doorbreken, maar je weet niet hoe? Graag zou je kracht, grootte en spierdefinitie verhogen. Zie hier, de fitness programma die je zoekt! (Nadruk eventueel op zwakke spiergroepen)


Spiermassa OpbouwenFull body programma

Als je 3 keer in de week hard wilt trainen en vooral zeer gevarieerd. Dan is dit spier opbouwende full body schema precies wat je zoekt. Gebruik van veel samengestelde oefeningen, dus voor de bikkels onder ons!


Geef een reactie

Jouw e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>